Субота, 16.12.2017, 07:20 | Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Державний навчальний заклад
«Полтавський центр професійно-технічної освіти
Державної служби зайнятості»

Анкета випускника

ШАНОВНИЙ ВИПУСКНИКУ!

Полтавський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості проводить дане опитування з метою об'єктивного оцінювання якості професійної підготовки випускників. Результати опитування допоможуть покращити зміст освіти та рівень підготовки робітничих кадрів на базі нашого навчального закладу.

Просимо Вас заповнити цю анкету. Ваші відповіді є конфіденційними.

Ми будемо дуже вдячні за Вашу підтримку і співпрацю.


E-mail*:

Тема:

1. Назва професії (або напрям підготовки), яку Ви отримали. (Необхідно вказати професію/напрям підготовки за якою здійснювалася підготовка в ЦПТО ДСЗ)


2. Ваша стать:


3. Скільки Вам років?


4. Яке твердження найкраще описує причини, за яких Ви обрали цю професію (напрям підготовки)?


Зазначити інші причини


5. Вкажіть свій рівень задоволення від навчання за професією (напрямом підготовки):



6. Зазначте, чи сприяло навчання в ЦПТО ДСЗ подальшому працевлаштуванню?


7. Якщо не сприяло, то з якої причини?


Вкажіть причину


8. Скільки разів Ви намагалися працевлаштуватися після завершення навчання в ЦПТО ДСЗ?


9. Чи працевлаштовані Ви на даний час?


10. Якщо Ви працевлаштовані на даний час, то чи працюєте Ви за отриманою під час навчання в ЦПТО ДСЗ професією (напрямом підготовки)?


11. Якщо Ви працевлаштовані на даний час, то через скільки тижнів після завершення навчання Ви отримали робоче місце?


Зазначте:


12. Де знаходиться робоче місце, куди Ви працевлаштувалися після завершення навчання в ЦПТО ДСЗ?


13. Якщо Ви працевлаштувалися поза межами області, де Ви проживаєте, зазначте причину пошуку роботи поза межами області.


Зазначте:


14. Які з зазначених тверджень найкраще описують причини, за яких Ви не працевлаштувалися за отриманою в ЦПТО ДСЗ професією (напрямом підготовки)?


Зазначте


15. Що б Ви хотіли покращити у навчанні в ЦПТО ДСЗ?


Зазначте: